вторник, 7 мая 2013 г.

Lupta cu singuratatea si cautarea dragostei

Cine oare nu ar crede in o poveste de dragoste , toti ne o dorim, dar o data si odata trezindune din vis de dam seama ca totul ce ne-am inchipuit a fost doar un praf ce ni-lam aruncat noi insusi.
De cite ori ne facem noi iluzii , ca totul e bine si ca nimica nu  poate inpiedica fericiirii noastre, dar intr-o zi intelegem ca eata a sosit si ziua ...ziua de care fugim ...despartirea, dezamagirea s.a.
Facind cunostiinta online , noi ne pazim sentimentele... prostie curata, comunicind cu persoana in cauza noi renastem zi pe zi noi sperante , sperante pustii , ca intr-o zi totul se va schiba spre bine ,dece oare noi oamenii maturi suntem atit de naivi, credem in totul si toti.
Ne ranim , plingem dar tot continuam sa sarim in prapastie.
Mereu am incercat sa imi creez o relatie , am dat 1001 de sanse , ertam orice ,inchideam ochii la tot numai pentru ca sa fie totul bine, ca sa ii fiu pe plac si ca sa nu il dezamagesc. Parerea lui pentru mine era totul, inepeam sa gindesc ca el /ei. doar ca totul sa para pesfect. Ma inbracam  perfect, la intilnire mereu eram dulce si draguta, dar ....
Psihologia barbatilor nici o data nu o vom putea intelege, cineva doresti ca la prima intilnire sa ii faci totul , cineva doar ca sa fii amabila , cineva sa te aiba la mina... continuara e mare.
Nici o data cit de mult nu te vei starui nu ii vei putea intelege, de multe ori am alergat din urma lor, faceam totul , intram in voie.Ma dezamageau des, ma raneau des si plingeam des , multe nopti nedormite am avut .
Ma gindeam ca deja eu eram cauza , relatiilor de scurta durata.
Si intr-o buna zi ochii mi sau deschis, cind doresti sa ai pe cineva alaturi nu e destul sa ii fii draguta, amabila, sa ii intri in voie si in tot sa ii fi deacord , sa ii alegi din urma , sa ii acorzi atentie, sa ii faci complimente sa ii spui ca ii perfect,ideal , cea mai mare greseala e ATENTIA.
Am fost iubita , dar dragostea nu era reciproca, am fost indragostita si din nou aceeasi istorie.
Apoi RANITA ,de atitea ori in cit nici nu pot sa numar suma, mi sau infipt in inima o mie si una de cutine, le simt si acuma ranile adinci.Regret amarnic de sansele oferite, de noptile nedormite, de sperantele avute, de tot.De as putea intoarce timpul ...as schimba totul, as sterge tot trecutul , urasc fiecare pas facut de mine , fiecare cuvint si fiecare sansa oferita. De atitea ori m-am lasat amagita ...

Am obosit, ma simt distrusa , nu vreau nimica, vreau doar sa uit totul sa simt usurinta in suflet, de tita timp simt durere si suferinta incit simt ca voi exploda acusi. Gata ,destul , a venit timpul sa pun PUNCT la tot , la sanse la iluzii.
Viata ma facut sa inteleg cei sa fii ranita, mea aratat cum e sa fii amagita, pusa de rezerva , uitata ,lasata,parasita,tradata ... .
E timpul sa ma trezesc si sa ma apuc de viata mea , de mine . Sa uit de lupta cu singuratatea, de lupta pentru dragoste .
Am invatat ca atunci cind doresti ceva foarte mult, il pierzi si cu tine ramine doar rani si o multime de suferinte. Atitea incercari am avut ca deja nu mai deoasemesc nimic, totul imi pare la fel , nici nu mai inteleg pentru ce mie imi trebuie relatie. De la acestea incercari am avut doar dezamagiri, sunt unica , dar barbatii diferiti , e foarte greu sa le fii pe plac tuturor. sa fii ca ei , sa le intri in voie , sa le pari perfecta.

Unica solutie este INDIFERENTA, este cea mai rece metoda de a cuceri pe cineva si cea mai efectiva. Cind omul simte ca tu esti cald la el si deja esti deacord la tot pentru el , sa nu crezi ca vei fi ocolit de dezmagiri si suferinte groaznice.
Raceala sulfeteasca si indiferenta pura face ca barbatul sa lupte zi de zi pentru atentia ta, pentru ati place tie, pentru ati afla gindurile , pentru ati destainui dorintele.

Din toate lectiile primite de la soarta am inteles , ca fiind buna, amagila , intelegatoare ..voi fi doar ranita de oameni , si calcata in picioare. insa-si daca voi fi rece si indiferenta de toti ,voi cistiga stima si onoare, voi fi iubita si cucerita zilnic.

Infatisarea mea, acorda atentie multora, draguta , gingasa, si dulce ... cui nu i-as place, insa uneori uit ca ar trebui sa fiu si mindra , dar sa nu raspund de fiecare data cin ma cheama.

INDIFERENTA , de azi inainde doar acest cuvint imi va fi  in ginduri si pe inima.

Комментариев нет:

Отправить комментарий